Waterleliesingel 22 5709PD Helmond  - 0492-510410  
maandag t/m donderdag 08:30-17:00
klachten

De meeste patiŽnten zijn tevreden over hun tandarts. U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt dat hij of zij u verkeerd of onzorgvuldig heeft geÔnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.
Hier leggen we graag uit wat Tandartspraktijk Dierdonk voor u kan betekenen.

Neem contact op met de praktijk. U kunt aangeven wat u niet prettig vindt. De tandarts of management-assistente kan eventueel nog eens uitleggen waarom de tandarts iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk naar een oplossing zoeken. Wij zullen de gemaakte afspraken schriftelijk vastleggen.
Bent u niet tevreden over de geboden oplossing van onze praktijk, dan kunt U uw klacht schriftelijk voorleggen aan de Klachtencommissie van de Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde afgekort het KNMT.
Voor meer informatie over het KNMT en de klachtenregeling verwijzen wij u naar de website van het KNMT.